Kidean blogi
Tähtiin kurkottelevia ajatuksia, ehdottomia totuuksia ja lapsenomaisia miksi-kysymyksiä ainakin johtamisesta, työnhausta, markkinoinnista ja tarinankerronnasta.
Toimiva rekrybrändi tuo yrityksen arvojen mukaisia työnhakijoita
Hoivarakentajat kirkasti rekrybrändinsä ja pääsi rekrytoitavien suorakontaktoinnista jatkuvaan relevanttien työnhakijoiden virtaan. Suurin hyöty rekrybrändityöstä ei ole ollut työhakemusten lisääntynyt määrä, vaan hakijoiden sopivuus yrityksen arvoihin ja tarpeisiin....
Kasvutoimisto, joka kasvattaa myös työntekijöitään
Kidea-tarinani alussa pakkasin juuri matkalaukkuja muuttaakseni mannerlaatan yli Kiinasta Suomeen. Tein ensimmäisiä uutiskirjeitä uima-altaan reunalta ja osallistuin päiväpalavereihin Shanghain iltojen lämmöstä. Kotimaan kamaralla kävin oitis tutustumassa uuteen...
Ennennäkemättömiä keksintöjä opintojen ja työelämän yhdistämiseen
Korkeakouluopinnoista työelämään siirtyminen on tosi helppoa, kysy vaikka Pera-sedältäsi.
Tekstin ja puutarhan suunnittelu
Kauneintakaan kukkapenkkiä ei kannata istuttaa siihen, mihin tulee talon paikka. Tekstin suunnittelun tärkeyteen pääsee käsiksi, kun sitä havainnollistetaan puutarhan rakentamisella.
Vahvan rekrybrändin avulla löydät yrityksesi arvoiset työntekijät
Kiireessä yrityksen rekrybrändin rakentaminen saattaa jäädä prioriteettilistan hännille, kunnes akuutti tarve uusille osaajille iskee ja on jo liian myöhäistä. Vai voitko rinta rottingilla sanoa, että meillä kyllä tehdään suunnitelmallisesti töitä rekrybrändin...
Visla on nyt Kasvutoimisto Kidea – miksi kaiken pitää aina muuttua?
Joulupalaverissamme visualisti-Ilona maalaili harmaanvalkoiseen talvimaisemaan persikan, pistaasin ja sumuisen sinisen sävyjä. Siinäpä ne, Kasvutoimisto Kidean uudet värit. Takana oli akanarikas nimenvalintaprosessi ja tuulisia ajatusmyllyjä siitä, mitä me töissä...
Yksi markkinointiassari vai kokonainen tiimi?
Kun yrityksesi käytössä on koko myynnin ja markkinoinnin ammattilaisten joukko, löytyy osaaja kaikkeen tarvitsemaasi.
Mutta mitä kaikkea kattaa kokonaisen tiimin panos? Lataa alta esimerkkilaskelma.
Oletko valmis räjäyttämään käsityksesi siitä, miten yrityksesi markkinointi kannattaa hoitaa?
Jätä yhteystietosi, pian meilisässi puhaltavat muutoksen tuulet!