Kidean blogi
Tähtiin kurkottelevia ajatuksia, ehdottomia totuuksia ja lapsenomaisia miksi-kysymyksiä ainakin johtamisesta, työnhausta, markkinoinnista ja tarinankerronnasta.
Näin suunnittelet tuloksellisen palaverin
Palaverin valmistelun muistilista📋 🥅 Mikä on palaverin tavoite? 🔒 Mikä on palaverissa päätettävä asia? 💡 Jos mitään ei päätetä, mitä tietoa tms. palaveri tuottaa tai siirtää tai luo? 🤹♂️ Ovatko paikalla ne henkilöt, joilla on valta päättää, tai joilla on oleellinen...
60 sekuntia, ja olet parempi sähköpostiviestijä
Pikaopas sähköpostiviestintään: 🎶 Älä spämmää turhilla viesteillä 🕯 Ole lyhytsanainen - pitkä viesti voi jäädä lukematta 🏷 Yksi aihe yhteen viestiin 📍Numeroi aina kysymykset 🙋♂️ Kerro, jos liität ketjuun muita, esittele jos vieraita 👥 Vastaanottajaksi se keneltä...
Miljoonia dollareita TV-mainoksiin vai rousketta koulujen pihoilla?
Tavoite ja kohderyhmä. Myös markkinointiviestinnässä. Tätä havainnollistaa hyvin jo klassikoksi muodostunut tarina amerikkalaisesta sipsifirmasta, jonka piti saada uusi sipsimerkki kauppojen hyllyihin. Vaihtoehtoja oli monia, esim. tuhlata miljoonia dollareita...
Kidea raivasi lisää aikaa Honkarakenteen markkinointitiimin kalenteriin
Markkinointitiimit löytävät työpöydiltään jatkuvasti uusia haasteita, ja aina kaikelle tarvittavalle ei riitä aikaa tai tekijöitä. Silloin hätiin kutsutaan ulkoinen markkinointisisältöjen moniosaaja. Honkarakenteen markkinointitiimi saa avun sisältöjensä suunnitteluun...
Kirjoittamisen urahaaveet todeksi – kasvutarinani Kideassa
Ei kannata heittää eväitä roskiin, jos toisen asteen koulutuksen jälkeen tuli tehtyä väärä ammatinvalinta. Tämä kasvutarina on siitä oiva esimerkki. Tarvitaan ripaus rohkeutta, tunnistettua potentiaalia ja oikea eväspaikka, jotta matka kohti oman työelämän tarkoitusta...
Toimiva rekrybrändi tuo yrityksen arvojen mukaisia työnhakijoita
Hoivarakentajat kirkasti rekrybrändinsä ja pääsi rekrytoitavien suorakontaktoinnista jatkuvaan relevanttien työnhakijoiden virtaan. Suurin hyöty rekrybrändityöstä ei ole ollut työhakemusten lisääntynyt määrä, vaan hakijoiden sopivuus yrityksen arvoihin ja tarpeisiin....
Yksi markkinointiassari vai kokonainen tiimi?
Kun yrityksesi käytössä on koko myynnin ja markkinoinnin ammattilaisten joukko, löytyy osaaja kaikkeen tarvitsemaasi.
Mutta mitä kaikkea kattaa kokonaisen tiimin panos? Lataa alta esimerkkilaskelma.
Oletko valmis räjäyttämään käsityksesi siitä, miten yrityksesi markkinointi kannattaa hoitaa?
Jätä yhteystietosi, pian meilisässi puhaltavat muutoksen tuulet!