Millainen on työnantajamielikuvasi?

Huolehditaan, että yrityksesi hyvä meninki välittyy myös heille, jotka haluat töihin.

Nappaa huipputekijät tiimiisi ennen muita.

Akuutti rekrytointitarve ja työpaikkailmoituksia laitettu, mutta hyvät hakijat pysyttelevät piilossa?

Rekrybrändin rakentaminen on pitkäjänteistä työtä. Silloin kun tarve tulee, ollaan jo myöhässä. Hyvällä, jatkuvalla ulkoisella viestinnällä yrityksesi herättää mielenkiintoa hakijoissa silloinkin, kun et hae ketään. Saat kiinnostuneiden tekijöiden yhteydenottoja varastoon, ja kun hakutarve tulee, ammattilaiset hyökkäävät joukolla hakemuksesi kimppuun. 

Rakenna rekrybrändi

Työnantajamielikuvasi vetoaa alan parhaisiin tekijöihin.

Työpaikkailmoituksesi sytyttää unelmahakijoissasi välittömän vau-fiiliksen ja innostuksen kipinän.

Tiedät, keitä alasi huipputekijät ovat ja mistä kanavista tavoitat heidät.

Persoonallinen rekrymarkkinointi erottuu

Kidea on rekrymarkkinoinnin mestari. Katso alta esimerkkejä persoonallisesta ja myös toimivasta rekrymarkkinoinnista. Suunnitellaan sinulle rekrykampanja, jolla löydät etsimäsi, ja luodaan samalla askelmerkit pitkäjänteiselle rekrybrändin kehitystyölle.

Autoharrastajan huippuduuni

Öljypisteen rekrytointivideossa annetaan maistiaisia rennosta työyhteisöstä ja yrityksen reippaasta meiningistä.

Myyntitykeillä hurisee hyvin

Vetävä työpaikkailmoitus on yrityksen makuinen ja kuuloinen. Sortimon meno on yhtä vauhdikasta kuin tämä rekryilmoitus.

Sanataituri, varo

Rekrytointi-ilmoituksen tärkein tehtävä on antaa todellinen kuva työyhteisöstä ja työn vaatimuksista. Tällä ilmoituksella teimme itse onnistuneen sisällöntuottajarekryn.

Kenet haluat rekrytä?

Ota yhteyttä. Kerrotaan yhdessä alasi ammattilaisille, miksi yritykseesi kannattaa hakea töihin.