Kasvutarinoita

“Yksi konsultti soitti, joka oli pistänyt firman pystyyn Tampereella. Hän oli katsonut Paloniitty Oy:n uudet nettisivut ja sanoi, että sivut olivat niin vakuuttavat, että oli pakko soittaa, että voidaanko ruveta yhteistyöhön, kun teillä on niin vakuuttavat sivut.”

Sauli Paloniitty, toimitusjohtaja, Paloniitty Oy

{

Koko prosessina tämä on ollut todella hieno, ja on ollut myös sen arvoinen. Toki se näkyvä työ, mikä on saatu, on kaikki hienoa, se on jo paljon, mutta lisäksi on paljon piilossa olevaa positiivista, mikä on saatu huomata. Koko meidän perheyrityksen väkeen tämä on tuonut valtavan paljon positiivista energiaa, innokkuutta ja sitoutumista. Itse kukin painaa yötä myöten pitkää päivää. Tämä on tuonut uutta jaksamista ja intoa, paljon positiivista.

Vaikka tämä ei edes toisi yhtään liiketoimintahyötyä, olisi jo sinänsä arvokasta ja hyödyllistä. Mutta on tämä tuonut myös liiketoimintahyötyä. Nyt kuluneiden kahden-kolmen viikon aikana, kun uudet sivut ovat olleet, meille on tullut enemmän yhteydenottoja sivujen kautta kuin koko viime vuonna yhteensä.

Sauli Paloniitty, toimitusjohtaja,
Paloniitty Oy

{

Yhteistyö Kidean kanssa oli esimerkillistä. Kaikki tavoitteemme saavutettiin niin laadukkaasti ja nopeasti kuin toivoimmekin. Kidean erittäin nopea palaute ja tarkat parannusehdotukset olivat poikkeuksellisen hyvä kokemus.

Viestintä oli esimerkillistä sekä laadun että nopean ja ystävällisen vastaamisen osalta. Toiveemme kuunneltiin, ja kaikki toiveemme toteutuivat tavoitteiden mukaisesti. 

Olemme tyytyväisiä, että olemme löytäneet Kideasta luotettavan ja todella pätevän, ammattitaitoisen kumppanin tuleviin hankkeisiin.”

Roland,
Enjoy Nature B&B

{

Rekrybrändi-projektista oli aivan valtavasti hyötyä. Työkaluja rekrymarkkinointiin tuli tosi paljon lisää. Aivan valtavasti. Enemmän kuin koko rahan edestä.

Ja sitten luulen, että tämä projekti oli henkilökunnallekin, tämä kirkasti heillekin jotain, mutta varsinkin kun he tekevät sitä viestintää siellä somemaailmassa, niin tämä antoi heille myös ihan valtavasti työkaluja siihen.

Tämä oli tosi hieno juttu. Kiitos, että lähditte tarjoamaan tätä. En minä tiennyt edes, että jotain tällaista on olemassa!

Anu Rytkönen, Toimitusjohtaja ja yrittäjä, kehitysvammaisten ryhmäkoti Villa Sipriina

{

Tärkeintä on, että meille yrittäjinä syntyy tunne, että saamme markkinointirahalle vastinetta. On sellainen tunne, että me yhdessä kehitetään tätä liiketoimintaa. Kidea on kumppanina parhaimmillaan kasvua hakeville yrityksille.

Tero Savolainen, toimitusjohtaja, Kotopalvelut Oy

{

 Asiakkuuden johtaminen on Kidealla erinomaista, mikä tuo meille asiakkaana turvallisuuden tunteen ja luottamuksen siihen, että asiat hoituvat taustalla juuri oikealla tavalla. Voimme luottaa sataprosenttisesti, että Kidea pitää sovitusta kiinni. Sisältöjen laatu on erinomaista, ja Kidea ottaa kehitysehdotuksia avoimesti vastaan.

Suvi Wulff, markkinointipäällikkö, Honkarakenne Oyj

{

Rekrybrändiprosessi Kidean kanssa aloitettiin tammikuussa, ja elokuussa olimme saaneet relevantteja hakemuksia enemmän kuin koskaan. Hakemuksista käy ilmi, että ne resonoivat Hoivarakentajien arvojen kanssa.

Mikko Vainioranta, asiakkuusjohtaja, Hoivarakentajat Oy

Yksi markkinointiassari vai kokonainen tiimi?

Kun yrityksesi käytössä on koko myynnin ja markkinoinnin ammattilaisten joukko, löytyy osaaja kaikkeen tarvitsemaasi.

Mutta mitä kaikkea kattaa kokonaisen tiimin panos? Lataa alta esimerkkilaskelma.

{

Yhteistyö on toiminut hyvin erilaisissa koulutus- ja yritystilaisuuksissa. Teiltä löytyy asiantuntemusta mm. tiedolla johtamisesta. Energisen porukkanne kanssa on mukava tehdä yhteisiä projekteja.

Marjo Niittuaho-Nastolin, Miksei Oy

{

Teillä on nopea reagointi. Tartutaan nopeasti toimeen ja hoidetaan homma. On ollut helppo ymmärtää, mitä ostetaan. Välillä markkinointipalvelut on niin monimutkaisia, että ei tiedä oikein, mitä on ostamassa.

Anne Ossi, toiminnanjohtaja, Kenkävero

{

DISC-analyysin tulos selitti tosi paljon. Opittiin ymmärtämään toisiamme ja sitä, minkä takia joku käyttäytyy tietyllä tavalla. Yrittäjinä olemme Tonin kanssa vastakohdat DISC-analyysissa. Olemme oppineet paljon työnjaosta – ja siitä, että antaa toiselle siimaa.

Mikko Ihonen, yrittäjä ja kehitysjohtaja, Drainman Oy