Brändiuudistus toi uutta intoa Paloniitty Oy:n tiimiin

helmi 21, 2024 | Brändi, Markkinointi, Verkkosivut, Yhteistyö

Lue Paloniitty Oy:n rakennusterveystiimin kokemukset brändiuudistus- ja verkkosivuprojektista Kidean kanssa:

 

Brändiuudistusprosessin arvo on ollut motivaatiossa

“Koko prosessina tämä on ollut todella hieno, ja on ollut myös sen arvoinen. Toki se näkyvä työ, mikä on saatu, on kaikki hienoa, ja se on jo paljon, mutta lisäksi on paljon piilossa olevaa positiivista, minkä olemme saaneet huomata. Koko meidän perheyrityksen väkeen tämä on tuonut valtavan paljon positiivista energiaa, innokkuutta ja sitoutumista. Itse kukin painaa yötä myöten pitkää päivää. Tämä on tuonut uutta jaksamista ja intoa, paljon positiivista “, Paloniitty Oy:n toimitusjohtaja Sauli Paloniitty kuvaa brändiuudistuksen motivoivia vaikutuksia. 

…mutta liiketoimintahyötyäkin on brändiuudistuksesta tullut

“Vaikka tämä ei edes toisi yhtään liiketoimintahyötyä, olisi brändiuudistuksesta saatu motivaatio jo sinänsä arvokasta ja hyödyllistä. Mutta on tämä tuonut myös liiketoimintahyötyä. Nyt kuluneiden kahden-kolmen viikon aikana, kun uudet sivut ovat olleet, meille on tullut enemmän yhteydenottoja sivujen kautta kuin koko viime vuonna yhteensä“, Sauli kertoo. 

Google-näkyvyys parani brändiuudistuksessa

Saulin pojat, Paloniitty Oy:n asiantuntijat ja myyjät Joel, Joonas ja Emil Paloniitty nostavat esiin Google-näkyvyyden paranemisen brändiuudistuksessa. “Google-näkyvyys on parantunut. Tiettyjä asioita kun hakee Googlesta, Paloniitty Oy on nyt ensimmäisten joukossa. Joissakin aiheissa jopa ensimmäisenä. Tottakai se on vaikuttanut. “

… ja verkkosivujen viesti vakuuttaa

Brändiuudistus on tuonut jo Paloniityille positiivista palautetta ympäriltä. “Eräs konsultti soitti, joka oli juuri laittanut yrityksen pystyyn Tampereella. Hän oli katsonut Paloniitty Oy:n uudet nettisivut ja sanoi, että sivut olivat niin vakuuttavat, että oli pakko soittaa, että voidaanko ruveta yhteistyöhön, kun teillä on niin vakuuttavat sivut”, Sauli kertoo. 

 

Kidea toteutti Paloniitty Oy:lle talvella 2023-2024

  • kohderyhmän ja viestin kirkastuksen
  • visuaalisen brändi-ilmeen ja logon
  • brändivalokuvaukset, henkilöstökuvaukset ja kohdekuvapankin kokoamisen
  • uudet hakukoneoptimoidut, brändiuudistuksen mukaiset verkkosivut 
  • uudet tarjouspohjat, dokumenttipohjat ja tuote-esitteet
  • markkinoinnin strategian koonnin ja markkinointisuunnitelman
  • sekä Paloniittyhuvilat-sisarbrändin verkkosivujen ilmeen uudistamisen yhteensopivaksi. 

Yksi markkinointiassari vai kokonainen tiimi?

Kun yrityksesi käytössä on koko myynnin ja markkinoinnin ammattilaisten joukko, löytyy osaaja kaikkeen tarvitsemaasi.

Mutta mitä kaikkea kattaa kokonaisen tiimin panos? Lataa alta esimerkkilaskelma.