Blogi
Totuuksia ja tarinoita
Tähtiin kurkottelevia ajatuksia, ehdottomia totuuksia ja lapsenomaisia miksi-kysymyksiä ainakin johtamisesta, työnhausta, markkinoinnista ja tarinankerronnasta.
Rekrybrändi-projekti toi uusia työkaluja, sanoja ja näkyvyyttä Villa Sipriinaan
Selkeyttä ja sanoja viestintään Rekrybrändi-projektin alkaessa Villa Sipriinan toimitusjohtaja Anu Rytkönen koki, että yrityksen vahvuuksia ja arvoja oli vaikea pukea sanoiksi. Projekti auttoi kiteyttämään nämä asiat tavalla, joka tukee sekä rekrytointia että...
Kidea on saanut rahoituksen uuden palvelualustan kasvuselvityshankkeelle
Kasvutoimisto Kidea Oy on saanut rahoitusta hankkeeseen Kidea Oy:n uuden palvelualustan kasvuselvityshanke, joka on Euroopan unionin osarahoittama. Hanke toteutetaan vuonna 2024. Hankkeen tarkoituksena on tarkastella SaaS-palveluna tuotettavan...
Matkailuyrityksen verkkosivut kuntoon
Enjoy Nature B&B:llä oli ongelmia Hollolan-kohteensa sivuston kanssa. Projektissa Kidean kanssa ongelmat selvitettiin ja verkkosivut korjattiin kuntoon. Myös sivustolle tarvittavat majoitusvarauksen toiminnallisuudet rakennettiin toimiviksi. Lue Roland Tolsdorfin...
Brändiuudistus toi uutta intoa Paloniitty Oy:n tiimiin
Lue Paloniitty Oy:n rakennusterveystiimin kokemukset brändiuudistus- ja verkkosivuprojektista Kidean kanssa: Brändiuudistusprosessin arvo on ollut motivaatiossa “Koko prosessina tämä on ollut todella hieno, ja on ollut myös sen arvoinen. Toki se näkyvä työ,...
Harjoittelujaksoni Kidealla
Harkkapaikka haussa – näin löysin Kidean Olen Luukas, kolmannen vuoden liiketalouden opiskelija. Etsiskelin harkkapaikkaa markkinointiviestinnän ja myynnin osa-alueita varten. Opettajani kertoi minulle Kideasta, joka oli vielä täysin tuntematon yritys minulle. Otin...
Milloin pitää olla negatiivinen, milloin positiivinen tai realisti?
Kun tehdään strategiaa, niin alla olevat 3 vaihetta pitää olla kuvattu jollakin mallilla. Mutta mitkä silmälasit päässä?
Yksi markkinointiassari vai kokonainen tiimi?
Kun yrityksesi käytössä on koko myynnin ja markkinoinnin ammattilaisten joukko, löytyy osaaja kaikkeen tarvitsemaasi.
Mutta mitä kaikkea kattaa kokonaisen tiimin panos? Lataa alta esimerkkilaskelma.
Oletko valmis räjäyttämään käsityksesi siitä, miten yrityksesi markkinointi kannattaa hoitaa?
Jätä yhteystietosi, pian meilisässi puhaltavat muutoksen tuulet!