Kidean blogi

Tähtiin kurkottelevia ajatuksia, ehdottomia totuuksia ja lapsenomaisia miksi-kysymyksiä ainakin johtamisesta, työnhausta, markkinoinnista ja tarinankerronnasta.

Pointti on hyvä, mutta kerro parempi tarina

Pointti on hyvä, mutta kerro parempi tarina

Suurten brändien taustalla on tarina. Tähän tarinaan kansa tahtoo brändin kautta samaistua, ei logoon tai tyhjiin lupauksiin laadusta. Me rakennamme jokainen oman elämämme tarinaa ja poimimme siihen höysteeksi ne tuotemerkit, joiden tarinat sopivat omaamme.

lue lisää

LinkedIn työvälineenä myynnissä

Kirjoitan juuri nyt ensimmäistä blogikirjotustani ikinä ja otin aiheeksi ’’Linkedin työvälineenä myynnissä’’. Huh, Let's Go. Olen itse ollut Linkedinissä nyt vajaan vuoden ja käsitys tällä hetkellä mikä on linkedin, on kirkastunut rutkasti. Verkostoituminen on...

lue lisää

Kaikki ovat asiakkaitani – eivät ole!

Jos saisin euron joka kerta... Siitä vastauksesta, kun olen kysynyt uuden yrityksen, idean tai tuotteen kertoneelta, että keitä asiakkaasi ovat ja hän kertoo, että "kaikki ovat tämän tuotteen potentiaalisia asiakkaita". Siinä vaiheessa markkinoijan hälytyskellot...

lue lisää