Blogi
Totuuksia ja tarinoita
Tähtiin kurkottelevia ajatuksia, ehdottomia totuuksia ja lapsenomaisia miksi-kysymyksiä ainakin johtamisesta, työnhausta, markkinoinnista ja tarinankerronnasta.
Miksi Ikeasta tuli jättibrändi, mutta Peräkylän Kalusteesta ei?
Siinä kysymys, jota jokaisen yrittäjän on syytä pysähtyä pohtimaan. Arvaa ainakin, jos et tiedä. Sattumalta? Hyvällä tuurilla? Suhteilla? Isolla rahalla? Koska Ruotsi voittaa aina jääkiekossakin? Ei. (Eikä muuten voita.) Vaan siksi, että Ingvar Kamprad ymmärsi, mitä...
Pointti on hyvä, mutta kerro parempi tarina
Suurten brändien taustalla on tarina. Tähän tarinaan kansa tahtoo brändin kautta samaistua, ei logoon tai tyhjiin lupauksiin laadusta. Me rakennamme jokainen oman elämämme tarinaa ja poimimme siihen höysteeksi ne tuotemerkit, joiden tarinat sopivat omaamme.
Mitä toimiva laskeutumissivu pitää sisällään?
Laskeutumissivuja tehdään yleensä erilaisia mainoskampanjoita varten ja niille asetetaan aina tavoite. Mahdollisesti tavoitellaan sitä, että ländärille tuleva henkilö jättää yhteystietonsa, lataa sisältöä, ilmoittautuu webinaariin – vain taivas on rajana....
LinkedIn työvälineenä myynnissä
Kirjoitan juuri nyt ensimmäistä blogikirjotustani ikinä ja otin aiheeksi ’’Linkedin työvälineenä myynnissä’’. Huh, Let's Go. Olen ollut Linkedinissä nyt vajaan vuoden ja käsitys tällä hetkellä siitä, mikä on Linkedin, on kirkastunut rutkasti. Verkostoituminen on...
Myynti on muuttunut – Puhelinmyynti inbound-myynnissä
Ensinnäkin tosi ylläri kaikille: myynti on muuttunut ihan hirmu paljon viimeisten viiden vuoden aikana. Ostamisen ja myynnin muutos varmaan kaikille tuttua. Ostajat etsivät aivan eri tavoilla ja aivan eri kanavista kuin muutama vuosi sitten, ostamisen tavat ovat...
Kaikki ovat asiakkaitani – eivät ole!
Jos saisin euron joka kerta... Siitä vastauksesta, kun olen kysynyt uuden yrityksen, idean tai tuotteen kertoneelta, että keitä asiakkaasi ovat ja hän kertoo, että "kaikki ovat tämän tuotteen potentiaalisia asiakkaita". Siinä vaiheessa markkinoijan hälytyskellot...
Yksi markkinointiassari vai kokonainen tiimi?
Kun yrityksesi käytössä on koko myynnin ja markkinoinnin ammattilaisten joukko, löytyy osaaja kaikkeen tarvitsemaasi.
Mutta mitä kaikkea kattaa kokonaisen tiimin panos? Lataa alta esimerkkilaskelma.
Oletko valmis räjäyttämään käsityksesi siitä, miten yrityksesi markkinointi kannattaa hoitaa?
Jätä yhteystietosi, pian meilisässi puhaltavat muutoksen tuulet!