Myyvä brändi

“Sain ensivaikutelman nuoresta, energisestä ja aikaansaavasta yrityksestä. Ja tämä piti myös paikkansa! Yhteistyö on ollut tehokasta ja tarpeen mukaan joustavaa. Markkinointi on kehitetty iskuun, mikä on mahdollistanut meille hyvän kasvun.”

Jarkko Ahonen, myyntijohtaja, TT Estate Oy

Meillähän on paras tuote ja palvelu.

Kyllä, varmasti.

Onko kuitenkin joskus käynyt niin, että asiakkaasi on sittenkin ostanut kilpailijalta? Onko myyntitilanne päättynyt kohteliaaseen kieltäytymiseen? Onko verkkosivuillasi vierailijoita, mutta ei yhteydenottoja?

Asiakkaan täytyy tuntea, että palvelusi on häntä varten.

Tavoita asiakkaat

Kohderyhmä ja sen käyttämät kanavat
Tunnistat tarkan kohderyhmän eli ne ihmiset, jotka tarvitsevat palveluasi. Tiedät kanavat, joista kohderyhmän ihmiset löytyvät.

Kohderyhmän tarpeet
Ymmärrät kohderyhmän päänsäryt ja tiedät, mitä he haluavat ja tarvitsevat.

Luottamuksen rakentaminen
Tiedät oikeat keinot, joilla herätät luottamuksen kohderyhmässäsi verkkosivuilla ja some-kanavissa. Luotat itseesi, kun viestit asiakkaan kanssa, uskot itse siihen, että asiakkaan kannattaa valita sinun palvelusi.

Ostamisen esteet ja keinot niiden poistamiseksi
Tiedät kohderyhmäsi yleisimmät ostamisen esteet, jolloin osaat myyntitilanteissa ja markkinoinnissa tehdä ne tyhjäksi.

Markkinointiviestinnän kärjet
Tunnistat omat ja yrityksesi vahvuudet. Osaat kuvata, miten palvelusi ratkaisee kohderyhmän ongelmat ja miksi se on parempi valinta kuin kilpailijoiden palvelu. Myyjäsi ja markkinointisi tekijät tietävät, millä kärjillä markkinointiviestisi pitää rakentaa, jotta kohderyhmäsi kiinnostuu siitä, ottaa yhteyttä, tulee tapaamiseen ja ostaa.

Valitse tästä yrityksellesi sopiva Tarinabrändi-prosessi

Kyllä, varmasti.

Onko kuitenkin joskus käynyt niin, että asiakkaasi on sittenkin ostanut kilpailijalta? Onko myyntitilanne päättynyt kohteliaaseen kieltäytymiseen? Onko verkkosivuillasi vierailijoita, mutta ei yhteydenottoja?

Asiakkaan täytyy tuntea, että palvelusi on häntä varten.

Markkinoinnin strategia kuntoon

  • Liiketoiminnan strategian koontidokumentti 
  • Tarinabrändidokumentti 
  • Viestinnän ääni ja tyyli -dokumentti
  • Markkinoinnin ja myynnin putki kuvattuna
  • Markkinointisuunnitelma 
  • Markkinoinnin budjetti

Verkkosivujen viesti kuntoon

  • Liiketoiminnan strategian koontidokumentti
  • Tarinabrändidokumentti
  • Viestinnän ääni ja tyyli -dokumentti
  • Asiakaskommenttien ja -näkökulman tuonti verkkosivuille
  • Verkkosivujen tekstit uudistettu uusilla kärjillä

Markkinoinnin suunta kuntoon

  • Liiketoiminnan strategian koontidokumentti 
  • Tarinabrändidokumentti 
  • Viestinnän ääni ja tyyli -dokumentti
  • Kevyt markkinointiputken kuvaus
  • Suunnitelma pilottimarkkinointiprojektista
  • Pilottimarkkinointiprojektin toteutus

Hyvä! Olet jo lähellä.

Olet juossut upeasti tähän saakka. Nyt on aika hengähtää. Kerro, missä menet ja mihin haluat päästä. Katsotaan yhdessä, miten sinne päästään vakain, rauhallisin askelin.