Myyvä brändi
“Sain ensivaikutelman nuoresta, energisestä ja aikaansaavasta yrityksestä. Ja tämä piti myös paikkansa! Yhteistyö on ollut tehokasta ja tarpeen mukaan joustavaa. Markkinointi on kehitetty iskuun, mikä on mahdollistanut meille hyvän kasvun.”
Jarkko Ahonen, myyntijohtaja, TT Estate Oy
Meillähän on paras tuote ja palvelu.
Kyllä, varmasti.
Onko kuitenkin joskus käynyt niin, että asiakkaasi on sittenkin ostanut kilpailijalta? Onko myyntitilanne päättynyt kohteliaaseen kieltäytymiseen? Onko verkkosivuillasi vierailijoita, mutta ei yhteydenottoja?
Asiakkaan täytyy tuntea, että palvelusi on häntä varten.
Tehdään hyvä näkyväksi.
Me haluamme, että hyvät yritykset menestyvät. Tähän tarpeeseen olemme kehittäneet palvelun, joka on auttanut jo monia yrityksiä luomaan vahvan bränditarinan kaiken myynnin ja markkinoinnin perustaksi.
Bränditarina ei ole sinun tarinasi eikä yrityksesi tarina. Se on tarina asiakkaasta: hänen ongelmastaan, johon yrityksesi tarjoaa ratkaisun. Bränditarinan kirkastaminen keikauttaa yrityksesi myynnin ja markkinoinnin oikeaan asentoon.
Kidean kokonaisvaltainen bränditarinapalvelu

Tarinatyöpaja
Työpajassa kerätään bränditarinan ainekset siitä hiljaisesta tiedosta, mitä sinulla ja tiimilläsi on asiakkaidenne tarpeesta ja tarjoamistanne ratkaisuista.




Asiakashaastattelut
Kidea tekee kaksi asiakashaastattelua, joissa kerätään tärkein tieto ja näkökulma asiakkaan todellisesta tarpeesta ja luottamuksen herättämisestä.




Markkinointityöpaja
Toisessa työpajassa tehdään konkreettinen suunnitelma siitä, miten bränditarina otetaan pohjaksi kaikelle yrityksesi markkinoinnille tästä eteenpäin.
Hyvä! Olet jo lähellä.
Olet juossut upeasti tähän saakka. Nyt on aika hengähtää. Kerro, missä menet ja mihin haluat päästä. Katsotaan yhdessä, miten sinne päästään vakain, rauhallisin askelin.