Toimiva Tarinabrändi tuntee ja vakuuttaa kohderyhmäsi

“Markkinointi on kehitetty iskuun, mikä on mahdollistanut meille hyvän kasvun. Yhteistyö on ollut tehokasta ja tarpeen mukaan joustavaa.”

Jarkko Ahonen, myyntijohtaja, TT Estate Oy

Tarinabrändi tekee hyvän näkyväksi!

Näyttääkö joskus siltä, että asiakkaat eivät ihan ymmärrä palvelunne arvoa? He kysyvät kummallisia kysymyksiä kuin eivät oikein käsittäisi, mitä myytte. He jättävät ostamatta, vaikka näyttäväisivät selkeästi tarvitsevan palveluanne.

Todennäköisesti markkinointiviestintänne ei osu heidän polttavimpiin tarpeisiinsa. Asiakkaan täytyy tuntea, että palvelunne on häntä varten.

Tarinabrändi-työpajassa asiakas rakennetaan yrityksenne tarinan päähenkilöksi. Saatte käyttöönne täyden työkalupakin, jolla puhutella uusia ja palaavia asiakkaita vakuuttavasti.

Näin rakennamme yrityksesi Tarinabrändin

Kohderyhmä ja sen käyttämät kanavat
Tunnistat tarkan kohderyhmän eli ne ihmiset, jotka tarvitsevat palveluasi. Tiedät kanavat, joista kohderyhmän ihmiset löytyvät.

Kohderyhmän tarpeet
Ymmärrät kohderyhmän päänsäryt ja tiedät, mitä he haluavat ja tarvitsevat.

Luottamuksen rakentaminen
Tiedät oikeat keinot, joilla herätät luottamuksen kohderyhmässäsi verkkosivuilla ja somekanavissa. Luotat itseesi, kun viestit asiakkaan kanssa. Uskot itse siihen, että asiakkaan kannattaa valita sinun palvelusi.

Ostamisen esteet ja keinot niiden poistamiseksi
Tiedät kohderyhmäsi yleisimmät ostamisen esteet, jolloin osaat myyntitilanteissa ja markkinoinnissa tehdä ne tyhjäksi.

Markkinointiviestinnän kärjet
Tunnistat omat ja yrityksesi vahvuudet. Osaat kuvata, miten palvelusi ratkaisee kohderyhmän ongelmat ja miksi se on parempi valinta kuin kilpailijoiden palvelu. Myyjäsi ja markkinointisi tekijät tietävät, millä kärjillä markkinointiviestisi pitää rakentaa, jotta kohderyhmäsi kiinnostuu siitä, ottaa yhteyttä, tulee tapaamiseen ja ostaa.

Valitse tästä yrityksellesi sopiva Tarinabrändi-paketti

Mihin suurennuslasi kannattaa kohdentaa? Tarinabrändi-työpajasta on kolme eri versiota, joista kaikki pursuavat uusia oivalluksia yrityksen myyntiin ja markkinointiin.

Tarinabrändi KIRSTU - Markkinoinnin strategia kuntoon

  • Liiketoiminnan strategian koontidokumentti 
  • Tarinabrändidokumentti, sis. 2 kohderyhmähaastattelua
  • Viestinnän ääni ja tyyli -dokumentti
  • Markkinoinnin ja myynnin putki kuvattuna
  • Markkinointisuunnitelma 
  • Markkinoinnin vuosibudjettilaskelma

Tarinabrändi VIESTI - Verkkosivujen viestin kirkastus

  • Liiketoiminnan strategian koontidokumentti
  • Tarinabrändidokumentti, sis. 4 kohderyhmähaastattelua
  • Viestinnän ääni ja tyyli -dokumentti
  • Asiakaskommenttien ja -näkökulman tuonti verkkosivuille
  • Ostopolun suunnittelu ja toteutus verkkosivuille
  • Verkkosivujen tekstien päivitys uusilla kärjillä sekä kevyt hakukoneoptimointi
  • Verkkosivujen visuaalinen päivitys olemassa olevilla kuvilla

Tarinabrändi PILOTTI - Markkinoinnin suunnan selkeytys

  • Liiketoiminnan strategian koontidokumentti 
  • Tarinabrändidokumentti, sis. 4 kohderyhmähaastattelua 
  • Viestinnän ääni ja tyyli -dokumentti
  • Kevyt markkinointiputken kuvaus
  • Suunnitelma pilottimarkkinointiprojektista
  • Pilottimarkkinointiprojektin toteutus

Hyvä! Olet jo lähellä.

Olet juossut upeasti tähän saakka. Nyt on aika hengähtää. Kerro, missä menet ja mihin haluat päästä. Katsotaan yhdessä, miten sinne päästään vakain, rauhallisin askelin.