Myynnin kehittäminen

“Olette ajan hermolla ja osaatte suositella yrittäjälle, mikä on paras mahdollinen toimintatapa myynnissä ja markkinoinnissa.”

Janne Kuoppala, Lumotuli Oy

Myynnin valmennus on jatkuvaa työtä

Myyjäsi ovat tosi ammattilaisia. He ovat myyneet samalla tyylillä vuosikymmeniä.

Viime aikoina markkinassa on ruvennut olemaan jotain häikkää.

Liidejä tulee, mutta kaupat jäävät puolitiehen. Tarjouksiin ei tule vastausta. Yhä useammat ghostaavat tapaamisia. Osalla on kyllä kiinnostusta, mutta ei ole rohkeutta tehdä päätöksiä. Haastava maailmantilanne, varmaan.

Se hetki, kun tajuat, että kilpailija myy silti. Koko ajan. 

Myynnin valmennus = rahaa ja aikaa sinulle

Kuka teillä johtaa myyntitiimiä?

Niin arvelinkin. Siksi kysyn sinulta:

Onko sinulla myyntitiimin johtamiseen

  • riittävästi aikaa
  • riittävästi tietoa myynnin eri menetelmistä
  • riittävästi ymmärrystä muuttuneen markkinan vaatimuksista
  • riittävästi valmennusosaamista, jotta saat tiettyyn tekemisen tapaan urautuneet myyjät oikeasti reflektoimaan tekemistään ja oppimaan uusia tapoja myydä? 

Mitä kaikkea myynnin valmennus voi olla

Myyjien pitää osata monenlaisia juttuja.

Lämmittelyviestit ennen kylmäsoittoja. 

Buukkaus, ihan oma maailmansa.

Liidisoitot. Helpointa kaikesta, eikö vain? 

Tarjousten tekeminen. Onhan sillä nyt vähän merkitystä, millainen lappu se on, ja miten se annetaan. 

Tarjouksen seuranta. 

Suosittelumyynnin keinot. 

Taustalla olevien päättäjien löytäminen ja sitouttaminen ostopäätökseen. 

Klousaaminen. 

 Jälkimyynti.

…ja niin edelleen.