Fiksut tyhmät kysymykset

“On ollut helppo ymmärtää, mitä ostetaan. Välillä markkinointipalvelut on niin monimutkaisia, että ei tiedä oikein, mitä on ostamassa.”

Anne Ossi, toiminnanjohtaja, Kenkävero

Apua kasvun kalkkiviivoilla – Kidea

Kaikki langat omissa käsissä, hyvä hyvä. Kello juoksee ja yrittäjä sen mukana. Mutta maailma ja tilanteet muuttuvat nopeammin kuin yksin jaksaa juosta.

Kidea on nähnyt lukemattomien yrittäjien kamppailevan kohtalonkysymyksen kanssa, joka tulee joka ikiselle yrittäjälle eteen kasvun kriittisessä pisteessä. Kyse ei ole siitä, onko sinulla kanttia kasvaa. Kyse on siitä, onko sinulla kanttia jakaa. Ai mitä? No niitä lankoja.

No mutta liidejähän me vaan tarvitaan lisää? No niin tarvitaan. Kidea hankkii sinulle lisää liidejä ja myyntiä, mutta samalla laitetaan kuntoon se tärkein eli sinun ja tiimisi valmius kasvaa. Jotta sinä vedät jatkossa kellosi eikä kello sinua.

Miten saada lisää liidejä?

Tehokas ja kohdennettu markkinointi oikeissa kanavissa.

Miten voittaa kilpailijat tarjoustilanteessa?

Parannetaan tarjousta
Korostetaan erottautumistekijöitä

Miten saada aikaa liidien hoitamiseen?

Automatisoidaan mitä voidaan
Jaetaan myyntivastuuta

Miten saada perehdytys tehtyä kiireessä?

Parannetaan perehdyttämismateriaaleja
Jaetaan perehdyttämisvastuuta

Miten markkinointi saadaan toimimaan hankalalla toimialalla?

Rakennetaan markkinoinnin perusta kuntoon prosessilla, joka toiminut kymmeniä kertoja

Miten saada kauppoja kilpailijaa kovemmalla hinnalla kilpaillussa markkinassa?

Rakennetaan tuotteistusprosessilla niin selkeä lisäarvo, että asiakas tuntee olevansa tyhmä jos ei maksa tästä enemmän kuin huijarikilpailijan tarjoamasta palvelusta