Digimarkkinointi tuo liidejä
“Mainoksia näkyy ja liidejä tulee. Kotoruoan puolelle on tullut verkkosivujen kautta uusia yhteydenottoja, joita ei ennen ole tullut, kuten tapahtumaruokailukysely ja autoliikkeeseen liikkuvat lounaat. Ja Kotopalveluiden asiakaskertomus oli ihan loistava. Siinä oli niin samaistuttava tarina, se toi esiin juuri niitä kärkiä, mitä haluammekin tuoda.”
Tero Savolainen, Kotopalvelut Oy ja Kotoruoka Oy
Myynti on muuttunut.
Taakse jäi se aika, kun markkinointiin riitti sopimus paikallislehden kanssa.
Nyt yrittäjän tulisi hallita markkinoinnin automaatio, sosiaalinen media, hakukoneoptimoidut blogitekstit ja videosisällöt. Ja kaikki tämä pitäisi tehdä kohderyhmän tarpeet kirkkaana mielessä, tarinallisen brändin kautta, kilpailijoita paremmin.
Sujuuko tämä kaikki? Ei minultakaan.
Siksi markkinointiin ja myyntiin tarvitaan tiimi.
Digimarkkinointi Kidean kanssa
Digimarkkinointi on jatkuvaa kasvun tekemistä yhdessä.
Osallistut 4 kertaa vuodessa palaveriin, jossa käymme läpi edellisen kvartaalin tulokset ja seuraavan kvartaalin ideat ja suunnitelmat. Halutessasi palaverit voivat olla myös useammin.
Kerran vuodessa istumme alas koko päiväksi suunnittelemaan yhdessä seuraavan vuoden markkinoinnin tavoitteet, teemat, kanavat ja keinot.
Digimarkkinointi pyörii ilman sinua. Tuotamme sinulle liidejä ilman, että joudut tekemään mitään. Sinun tehtäväsi on huolehtia, että myyntitiimisi tietää, mitä liideille tekee. (Siinäkin voimme auttaa.)
Miksi saamme kopin bisneksestäsi?
Kysymme niiltä, jotka ovat tarinasi sankareita: asiakkailtasi.
Selvitämme kenelle myyt, mitä myyt, miksi juuri heille. Missä he ovat ja mihin he tarvitsevat sinua.
Sen jälkeen tarjoamme sinulle kaiken, mitä tarvitset tavoittaaksesi heidät.
Tärkeintä on, että meille yrittäjinä syntyy tunne, että saamme markkinointirahalle vastinetta. On sellainen tunne, että me yhdessä kehitetään tätä liiketoimintaa. Kidea on kumppanina parhaimmillaan kasvua hakeville yrityksille.
Tero Savolainen,
Kotopalvelut Oy
Kuulin teistä monelta suunnalta, ja hyvin luotettavalta taholta. Että te henkilöinä ja teidän toimintatapa on sellainen, että asiat tehdään niin kuin sovitaan, ja sitten ne myös etenee. Tekninen hallinta ja ne mahdollisuudet, se on ollut tosi viisasta ulkoistaa. Google-näkyvyys on parantunut oleellisesti. Ja sitten ne kampanjat! Se on vähintäänkin mennyt toivotulla tavalla, vähän yllättänytkin.
Arja Tiensuu,
Fysios Mikkeli
Asiakkuuden johtaminen on Kidealla erinomaista, mikä tuo meille asiakkaana turvallisuuden tunteen ja luottamuksen siihen, että asiat hoituvat taustalla juuri oikealla tavalla. Voimme luottaa sataprosenttisesti, että Kidea pitää sovitusta kiinni. Sisältöjen laatu on erinomaista, ja Kidea ottaa kehitysehdotuksia avoimesti vastaan.
Suvi Wulff,
Honkarakenne Oy
... mutku ajattelin palkata markkinointiassarin.
Niinhän ne kaikki. Sillähän kaikesta selviää. Varsinkin jos se assari osaa kaiken sen, mitä toimitusjohtaja ei ehdi tehdä silloin kun kasvu hyökyy aaltona päin. Tsekkaa ainakin tästä laskelma, paljonko se Jokapaikan-Asser oikeasti maksaa, verrattuna siihen, että otat kumppaniksi Kasvutoimiston.
Kannattaako palkata markkinointiassari?
Jaa-a… tässä on meidän laskelmamme, lähetämme sen sähköpostiisi.