Blogi
Totuuksia ja tarinoita
Tähtiin kurkottelevia ajatuksia, ehdottomia totuuksia ja lapsenomaisia miksi-kysymyksiä ainakin johtamisesta, työnhausta, markkinoinnista ja tarinankerronnasta.
Mitä omenapuu opetti?
Kirjoittelen tänään mitä opin vanhalta ja viisaalta omenapuulta. Tai ainakin vanhalta. Ja oikeastaan opetuksen antoi vaimo. Mutta otsikko tuntui paremmalta tuolla tavalla kuin ”mitä vaimo opetti”. Olimme taannoin aamukävelyllä vaimon kanssa kodin lähistöllä ja näin...
Menestyvät yritykset palkitsevat epäonnistumisista
IT-alan kuumat nimet, kuten Supercell ovat kertoilleet haastatteluissa, miten heidän firmassaan juhlitaan, kun jokin peliaihio todetaan niin huonoksi, että sitä ei kannata jatkaa. Tiedän myös rakennusalan firman, jossa kaverille joka mokaa kunnolla ja kertoo...
Neljä tapaa haaskata rahaa Google AdWords -markkinoinnissa
AdWords-markkinoinnin alkuun pääsee helposti, hakusanojen lisääminen ja mainoksen teko ei ole rakettitiedettä ja jos et halua tehdä sitä itse, monenlaista yritystä löytyy jotka tekevät sen puolestasi. Olennaista on kuitenkin, tuoko investointisi sinulle liiketoimintahyötyä.
Ensimmäinen päivä uudessa työpaikassa – elämäsi tähtihetki?
Eikö joka organisaatiolla pitäisi olla oma Ensimmäisen Päivän Kokemuksensa?
Mihin sosiaalisen median kanaviin meidän pitäisi mennä?
Ennen kuin alat miettiä, missä kanavissa yrityksen pitää olla, täytyy tietää ketkä yrityksen asiakkaita ovat.
Osut mihin tähtäät, ja jos et tähtää mihinkään, osut sinne joka kerta
Esteet ovat asioita, joita näemme kun irrotamme silmämme päämäärästä. (Zig Ziglar)
Yksi markkinointiassari vai kokonainen tiimi?
Kun yrityksesi käytössä on koko myynnin ja markkinoinnin ammattilaisten joukko, löytyy osaaja kaikkeen tarvitsemaasi.
Mutta mitä kaikkea kattaa kokonaisen tiimin panos? Lataa alta esimerkkilaskelma.
Oletko valmis räjäyttämään käsityksesi siitä, miten yrityksesi markkinointi kannattaa hoitaa?
Jätä yhteystietosi, pian meilisässi puhaltavat muutoksen tuulet!