Blogi
Totuuksia ja tarinoita
Tähtiin kurkottelevia ajatuksia, ehdottomia totuuksia ja lapsenomaisia miksi-kysymyksiä ainakin johtamisesta, työnhausta, markkinoinnista ja tarinankerronnasta.
Mitä jäimme kaipaamaan markkinoinnin opinnoista ammattikorkeakoulussa?
Tällä hetkellä työharjoittelut ovat se isoin askel, joka vie suoraan työelämää kohti – markkinoinnin kurssien ja luentojen sisältö taas ei niinkään.
Neljä myyttiä kylmäpuheluista
Ei Inbound poista soittamista mihinkään, oikein tehty sisältömarkkinointi tekee soittamisesta vain tehokkaampaa.
Mitkä kolme asiaa yrityksen pitäisi ainakin tehdä GDPR-säädöksen suhteen
Tarkastaja haluaa nähdä kirjallista dokumentaatiota siitä, miten yritys on huolehtinut asiakkaidensa, henkilöstönsä ja muun aineiston tietosuojasta.
Facebookin algoritmin muutos – mitä se tarkoittaa yrityksesi markkinoinnille?
Riippuen yrityksen tavasta tehdä Facebookissa markkinointia, muutos vaikuttaa joko hyvin negatiivisesti sen näkyvyyteen, tai sitten jopa parantaa sitä.
Hoidettavien huomioiminen tehostaa myös työtä – asiakastarina Hoivakoti Wilma
Hoivakoti Wilma on päihdekuntoutujien hoitokoti Juvalla. Hoivakoti Wilma ja Visla Solutions tekivät yhdessä kehitysprojektin, jonka tarkoituksena oli kehittää työyhteisön tehokkuutta ja asukkaiden tyytyväisyyttä. Hoivakoti Wilman toimitusjohtaja, Niina Paavilainen...
Miten kehittää itse itsensä myyvä palvelu?
Kun etsit ongelmia, joihin palvelusi on ratkaisu, paras tapaus on tietenkin se, että asiakas kaipaa kipeästi ratkaisua eikä ongelmaa voida poistaa yhdellä ihmepillerillä, vaan palvelun tarve on pitempiaikaista.
Yksi markkinointiassari vai kokonainen tiimi?
Kun yrityksesi käytössä on koko myynnin ja markkinoinnin ammattilaisten joukko, löytyy osaaja kaikkeen tarvitsemaasi.
Mutta mitä kaikkea kattaa kokonaisen tiimin panos? Lataa alta esimerkkilaskelma.
Oletko valmis räjäyttämään käsityksesi siitä, miten yrityksesi markkinointi kannattaa hoitaa?
Jätä yhteystietosi, pian meilisässi puhaltavat muutoksen tuulet!