Markkinointi myynnin tukena
Toimiva markkinointi on kone, joka tuottaa liidejä tai tilauksia silloinkin kun sinä lepäät.
Jätä yhteystietosi, niin vuosikellopohja latautuu laitteellesi
Jätä yhteystietosi, niin tarinabrändiopas avautuu
Suunnittele mitä teet
Meneekö markkinointisi aina siihen suuntaan mihin satut herätessäsi ensiksi vilkaisemaan? Aloita laskemalla, kuinka monelle taholle maksat markkinoinnistasi. Kenellä on kokonaisvastuu markinoinnin strategiasta ja markinointibudjetin käytöstä?
“Asiakkuuden johtaminen on Kidealla erinomaista, mikä tuo meille asiakkaana turvallisuuden tunteen ja luottamuksen siihen, että asiat hoituvat taustalla juuri oikealla tavalla. Voimme luottaa sataprosenttisesti, että Kidea pitää sovitusta kiinni. Sisältöjen laatu on erinomaista, ja Kidea ottaa kehitysehdotuksia avoimesti vastaan.“
Honkarakenne Oy
Markkinoinnin kone käy
Kun markkinoinnin tavoitteet ja strategia on määritelty, kohderyhmä on kirkastettu, kanavat tiedossa ja budjetti sovittu, ei tarvitse kuin laittaa kone käymään. Datan avulla voidaan seurata, analysoida ja optimoida markkinointia jatkuvasti ja ideoida uusia toimia sen pohjalta, mikä toimii.

Honkarakenne Oyj

Kotopalvelut Oy ja Kotoruoka Oy
“Olemme olleet tosi tyytyväisiä. Mainoksia näkyy ja liidejä tulee. Kotoruoan puolelle on tullut verkkosivujen kautta uusia yhteydenottoja, joita ei ennen ole tullut, kuten tapahtumaruokailukysely ja autoliikkeeseen liikkuvat lounaat. Ja Kotopalveluiden asiakaskertomus oli ihan loistava. Siinä oli niin samaistuttava tarina, se toi esiin juuri niitä kärkiä mitä haluammekin tuoda.“
Tero Savolainen, Kotopalvelut Oy ja Kotoruoka Oy
Tee mitä suunnittelit
Suunnitelmat on tehty ja unohdettu. Budjetti on sovittu ja valunut sormien välistä. Paljonkohan siihen messukeikkaan meni, entä niihin lehtimainoksiin jotka otettiin siltä puhelinmyyjältä maaliskuussa?
Sovitaanko, että tämä oli viimeinen vuosi, kun markkinointisi oli mitä sattuu. Kun markkinoinnin strategia ja toteutus on yksissä käsissä, vuoden lopussa voidaan analysoida sen strategian toimivuutta, joka vuoden alussa valittiin.

Markkinoinnin sisällöntuotanto
Hoidamme kaiken sisällöntuotannon puolestasi sovitun strategian mukaan. Haastattelemme asiakkaasi, tuotamme videot, kirjoitamme tekstit, taitamme ladattavat oppaat, pidämme somekanavasi vireinä. Voit itse päättää, mitä sinä teet sillä aikaa.
“Kaikessa tekemisessä Kidea on saanut kiinni meidän ajatukset ja toiveet. Materiaalit ovat olleet valmiita. Aikaisemmat kokemukset ovat sellaisia, että sisällöntuotantoa on itse jouduttu kirjoittamaan uudelleen. Teidän kanssa sitä ei ole tarvinnut tehdä ollenkaan. Niissä on ollut just se, mitä olemme halunneet viestiä. Niissä on kuulunut meidän ääni ja meidän tapa tehdä asiakkaalle. Siinä mielessä poikkeuksellista.“