Brändi ja verkkosivut
Kun brändi ja verkkosivujen viesti ovat kunnossa, asiakkaasi tietää heti tulleensa oikeaan paikkaan.
Jätä yhteystietosi, niin tarinabrändiopas avautuu
Brändi kuntoon
Verkkosivut tehdään vasta kun brändi on kunnossa. Sillä verkkosivujesi kuvien, värien, tekstien ja rakenteen tulee puhua samaa asiakkaasi tarinaa. Niin, että hän tuntee jo etusivulla tulleensa paikkaan, jossa hänen ongelmansa ratkaistaan.
“Halusimme Rakennus Rossin brändistä raikkaamman ja nykyaikaisemman. Kidean kanssa yrityksen ilme nousi sellaiselle tasolle, mitä ajattelin. Tulos jopa yllätti positiivisesti.
Yrittäjänä miettii taloudellisesti, kuinka paljon yritysilmeeseen kannattaa laittaa paukkuja. Mutta olen erittäin tyytyväinen tuloksiin. Ilme huokuu ammattimaisuutta, jota saamme nyt tuotua esiin tätäkin kautta.“
Antti Rossi, Rakennus Rossi Oy
Verkkosivut, jotka tarvitset
Verkkosivujesi tavoite on verkkosivujesi tavoite. Mihin tarvitset sivujasi? Yhdelle ne ovat liidikoneen tärkein osa, toiselle myyntiputken loppuvaiheen vakuuttamista varten, kolmannelle asiakkuuksien lisämyynnin alusta. Siksi verkkosivutyön tärkein vaihe on suunnittelu.
Psst. Teemme sivuille kaikki härpäkkeet, jotka tarvitset. Videochattiboteista laskureihin, automaatioista haastaviin rajapintoihin. Kysy, kyllä onnistuu.
“Nyt kuluneiden kahden-kolmen viikon aikana, kun uudet sivut ovat olleet, meille on tullut enemmän yhteydenottoja sivujen kautta kuin koko viime vuonna yhteensä“
Sauli Paloniitty, Paloniitty Oy

Visuaalinen brändi
Kun Tarinabrändi on tehty, laadimme sinulle brändikäsikirjan, jota noudattamalla brändi-ilmeesi pysyy yhtenäisenä kaikkien tekijöiden hyppysissä. Kauttamme saat myös brändivalokuvaukset, brändivideot ja henkilöstökuvaukset.