Varoitus: Tämä postaus sisältää oman palvelun markkinointia. Ei piilo- vaan ihan suoraa.
Tuntuuko joskus siltä, että asiakkaat eivät ihan ymmärrä palvelunne arvoa? Asiakkaat kysyvät kummallisia kysymyksiä, kuin eivät oikein käsittäisi, mitä myytte. Asiakkaat jättävät ostamatta, vaikka teistä näyttää selvästi, että tämä asiakas tosiaankin tarvitsisi tämän palvelun.
Vaiva on yleinen. Todennäköisin diagnoosi sille on, että markkinointiviestintänne ei osu asiakaskohderyhmän polttavimpiin tarpeisiin.
Kidean Tarinabrändi-työpajassa asiakkaasta rakennetaan yrityksenne markkinoinnin tarinan päähenkilö. Lupaamme oivalluksia ja uudenlaiset silmälasit yrityksenne markkinointiin.
Tarinabrändi-prosessissa
👁 kirkastetaan yrityksenne asiakaskohderyhmä ja sen tarpeet
🏺 kuvataan yrityksenne erottautumistekijät, joilla autetaan kyseisissä tarpeissa
🗡muotoillaan yrityksenne markkinoinnin pääkärjet, jotka vetoavat kohderyhmän tarpeisiin
🛶 tunnistetaan kanavat ja markkinointitavat, joissa ja joilla kohderyhmä tavoitetaan
🔑 madalletaan asiakkaan kynnystä ottaa yhteyttä
🚦 tunnistetaan ostamisen esteet ja keinot niiden kumoamiseen
🎵 kuvataan yrityksenne viestinnän ääni, sävy ja tyyli
🧙♂️ saadaan itsevarmuutta rooliin asiakkaan auttajana hänen tavoitteissaan.
Kysy lisää!