Tervetuloa Kasvukirjastoon!
Tervetuloa Kasvu-kirjastoon!
Täältä löydät oppaita, vertailuja ja ladattavia pohjia työkaluiksi yrityksen kasvupolun eri tilanteisiin.
Jätä yhteystietosi, niin kannattavuusopas avautuu
Jätä yhteystietosi, niin rekrybrändiopas avautuu
Jätä yhteystietosi, niin tarinabrändiopas avautuu
Jätä yhteystietosi, niin vuosikellopohja latautuu laitteellesi
Jätä yhteystietosi, niin perehdytyspohja latautuu laitteellesi
Jätä yhteystietosi, niin roolikuvauspohja latautuu laitteellesi
Jätä yhteystietosi, niin CRM-vertailu latautuu laitteellesi
Jätä yhteystietosi, niin tarjouspohja latautuu laitteellesi
Oppaat, pohjat ja vertailut
Käytä vapaasti ladattavia pohjia. Opi oppaista. Tutustu vertailuihin. Lue ja saa uusia oivalluksia. Kysy, jos jokin jää mietityttämään. Juttelemme mielellään.

Lataa opas
Näillä ohjeilla markkinointisi alkaa purra

Lataa opas
Miten saat parempia työhakemuksia

Lataa opas
Paranna tulosta parantamalla prosesseja

Lataa pohja, ole hyvä!
Voittavan tarjouksen pohja

Lataa vertailu
Mikä CRM sopii teille?

Lataa pohja, ole hyvä!
Perehdytyspohja

Lataa pohja, ole hyvä!
Markkinoinnin vuosikellopohja

Lataa pohja, ole hyvä!
Työntekijän roolikuvauksen pohja
Työelämän tärkeimmät taidot ovat unohtuneet koulusta kokonaan
Suomessa on maailman paras koulutusjärjestelmä. Miksi ihmeessä se ei anna kunnon eväitä työelämään? Tässä tulee valitettavan tuttu tarina Aleksista, jolle kävi kuten niin monelle lahjakkaalle opiskelijalle valmistumisen jälkeen. Työn saaminen oli vaikeaa. Mutta työssä vasta näki mihin koulu ei ollut valmistanut ollenkaan.
Miksi Ikeasta tuli jättibrändi, mutta Peräkylän Kalusteesta ei?
Siinä kysymys, jota jokaisen yrittäjän on syytä pysähtyä pohtimaan. Arvaa ainakin, jos et tiedä. Sattumalta? Hyvällä tuurilla? Suhteilla? Isolla rahalla? Koska Ruotsi voittaa aina jääkiekossakin? Ei. (Eikä muuten voita.) Vaan siksi, että Ingvar Kamprad ymmärsi, mitä...
Pointti on hyvä, mutta kerro parempi tarina
Suurten brändien taustalla on tarina. Tähän tarinaan kansa tahtoo brändin kautta samaistua, ei logoon tai tyhjiin lupauksiin laadusta. Me rakennamme jokainen oman elämämme tarinaa ja poimimme siihen höysteeksi ne tuotemerkit, joiden tarinat sopivat omaamme.