Kasvutoimisto Kidea https://validator.w3.org/feed/docs/rss2.html Rekrybrändi Brändi Tiimi toimivaksi Markkinointiosaaja Rekrybrändi-projekti toi uusia työkaluja, sanoja ja näkyvyyttä Villa Sipriinaan Verkkosivut Myynnin kehittäminen Digimarkkinointi Fiksut tyhmät kysymykset Ota yhteyttä Kidea työpaikkana Töihin Kideaan Kidea on saanut rahoituksen uuden palvelualustan kasvuselvityshankkeelle Tuotteistus Oppaat Blogi Kädenjälkeämme Asiakkaamme kertovat Freelancer Brändi-ilme Yrittäjän arki haltuun Videoita Matkailuyrityksen verkkosivut kuntoon Brändiuudistus toi uutta intoa Paloniitty Oy:n tiimiin Tarinabrändi Miljoonia dollareita TV-mainoksiin vai rousketta koulujen pihoilla? Harjoittelujaksoni Kidealla Milloin pitää olla negatiivinen, milloin positiivinen tai realisti? Miksi kannattaa kirjoittaa muistiinpanoja myös keskustelutilanteissa? Viisi vinkkiä, joilla kunnioitat kuulijaasi Oletko työyhteisöviestinnän mamis vai kova jätkä? Pelasta muistiolla hankalat keskustelut 60 sekuntia, ja olet parempi sähköpostiviestijä Tuntuuko joskus siltä, että asiakkaat eivät ihan ymmärrä palvelunne arvoa? Tekoäly sitä, tekoäly tätä – muutama myytti murrettuna Opetus menee hetkessä uusiksi tekoälyn kehityksen takia DISC-analyysit ja tiimivalmennukset Markkinoinnin ja myynnin digitaaliset työkalut Tietosuojaseloste Markkinointistrategia ja budjetti Kidea raivasi lisää aikaa Honkarakenteen markkinointitiimin kalenteriin Näin suunnittelet tuloksellisen palaverin Ajanhallinnan järjestelmä – pidä tärkeimmät asiat tärkeimpinä Rekrytoi kerralla koko markkinointitiimi ChatGPT:n mahdollisuuksia ja rajoituksia Vakuuta asiakkaat Valmennukset Digimyynti Kirjoittamisen valmennukset Kidea