Kasvutoimisto Kidea https://validator.w3.org/feed/docs/rss2.html Ota yhteyttä Rekrybrändi Myynnin kehittäminen Markkinointiosaaja Tiimi toimivaksi Hyppy tuntemattomaan – meidän harjoittelukokemus Kidealla Rekrybrändi-projekti toi uusia työkaluja, sanoja ja näkyvyyttä Villa Sipriinaan Verkkosivut Digimarkkinointi Tuotteistus Fiksut tyhmät kysymykset Brändi Kidea on saanut rahoituksen uuden palvelualustan kasvuselvityshankkeelle Kidea työpaikkana Töihin Kideaan Freelancer Yrittäjän arki haltuun Oppaat Blogi Kädenjälkeämme Asiakkaamme kertovat Videoita Matkailuyrityksen verkkosivut kuntoon Brändiuudistus toi uutta intoa Paloniitty Oy:n tiimiin Kidea Harjoittelujaksoni Kidealla Tekoäly sitä, tekoäly tätä – muutama myytti murrettuna Milloin pitää olla negatiivinen, milloin positiivinen tai realisti? Tuntuuko joskus siltä, että asiakkaat eivät ihan ymmärrä palvelunne arvoa? Opetus menee hetkessä uusiksi tekoälyn kehityksen takia Miksi kannattaa kirjoittaa muistiinpanoja myös keskustelutilanteissa? Viisi vinkkiä, joilla kunnioitat kuulijaasi Oletko työyhteisöviestinnän mamis vai kova jätkä? Tarinabrändi Miljoonia dollareita TV-mainoksiin vai rousketta koulujen pihoilla? 60 sekuntia, ja olet parempi sähköpostiviestijä Kirjoittamisen valmennukset DISC-analyysit ja tiimivalmennukset Tietosuojaseloste Pelasta muistiolla hankalat keskustelut Näin suunnittelet tuloksellisen palaverin Vahvan rekrybrändin avulla löydät yrityksesi arvoiset työntekijät Kirjoittamisen urahaaveet todeksi – kasvutarinani Kideassa Rekrytoi kerralla koko markkinointitiimi Ajanhallinnan järjestelmä – pidä tärkeimmät asiat tärkeimpinä ChatGPT:n mahdollisuuksia ja rajoituksia Vakuuta asiakkaat Valmennukset Kalenterikaveri Kidea raivasi lisää aikaa Honkarakenteen markkinointitiimin kalenteriin